Vol 14, No 2 (2021)

September

DOI: https://doi.org/10.21831/jpipfip.v14i2

Table of Contents

Articles


An-Nisa Apriani, Alma Ata University, Indonesia
Intan Kurniasari Suwandi, SD Negeri Margomulyo 1 Seyegan, Indonesia
Yusinta Dwi Ariyani, Alma Ata University, Indonesia
Indah Perdana Sari, Alma Ata University, Indonesia

 10.21831/jpipfip.v14i2.37909
PDF
102-113

Dodiet Enggar Wibowo, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ali Mahmudi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Pratiwi Pujiastuti, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Meylani Astino Perdana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jpipfip.v14i2.37920
PDF
114-126

Pandu Hyangsewu, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Mohammad Rindu Fajar Islamy, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Muhamad Parhan, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Risris Hari Nugraha, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia

 10.21831/jpipfip.v14i2.39156
PDF
127-136

Bayu Fitra Prisuna, Fakultas Tarbiyah dan Ilmu Keguruan Institut Agama Islam Negeri Pontianak, Indonesia

 10.21831/jpipfip.v14i2.39160
PDF
137-147

Rio Fabrika Pasandaran, Universitas Cokroaminoto Palopo, Indonesia
Indah Suciati, Universitas Alkhairaat Palu, Indonesia
Alfisyahra Alfisyahra, Universitas Tadulako, Indonesia

 10.21831/jpipfip.v14i2.39562
PDF
148-157

Lina Ambarwati, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
Novi Trisnawati, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia

 10.21831/jpipfip.v14i2.39564
PDF
158-170

Vitria Indriyani Setyaningsih, Universitas Muhammadiyah Surakarta, Indonesia
Laili Etika Rahmawati, Universitas Muhammadiyah Surakarta, Indonesia

 10.21831/jpipfip.v14i2.40149
PDF
171-180

Septinda Rima Dewanti, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sujarwo Sujarwo, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jpipfip.v14i2.40253
PDF
181-188

Widi Andewi, STMIK Pringsewu Lampung, Indonesia
Dwi Pujiastuti, STMIK Pringsewu Lampung, Indonesia

 10.21831/jpipfip.v14i2.41450
PDF
189-198