Vol 13, No 3 (2023)

November

ARTICLES IN PROGRESS
Articles in Progress are articles that have been properly reviewed in accordance with the standards and policies of the Jurnal Pendidikan Vokasi and accepted for publication.

---

All articles in this issue (10 original research articles) were authored/co-authored by 44 authors from 21 affiliations and seven countries (Ghana, Indonesia, Malaysia, Netherlands, United Kingdom, United States, and Uzbekistan).

Ghana Indonesia Malaysia Netherlands United kingdom USA Uzbekistan

Table of Contents

Articles


Emmanuel Obobi Tettehfio, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Agus Setiawan, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Iwan Kustiawan, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Prince Yaw Andoh, Kwame Nkrumah University of Science and Technology (KNUST), Ghana
PDF
223-231

Fitri Nurjanah, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sri Emy Yuli Suprihatin, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
232-245

Ari Setiawan, Universitas Sarjanawiyata Tamansiswa, Indonesia
Dedek Andrian, Universitas Islam Riau, Indonesia
Hanandyo Dardjito, Universitas Sanjanawiyata Tamansiswa, Indonesia
Azim Abdurakhmanovich Yuldashev, Chirchik State Pedagogical University, Uzbekistan
Sri Murlianti, Univeritas Mulawarman, Indonesia
Eri Ester Khairas, Politeknik Negeri Jakarta, Indonesia
Lukman Handoko, Politeknik Perkapalan Negeri Surabaya, Indonesia
Ihwana As’ad, Universitas Muslim Indonesia, Indonesia
PDF
246-261

Ike Rachmawati, Universitas Muhammadiyah Sukabumi, Indonesia
Dine Meigawati, Universitas Muhammadiyah Sukabumi, Indonesia
Phan Doan Kieu Trang, University of Southampton, United Kingdom
PDF
262-272

Febri Ananda, Universitas Negeri Padang, Indonesia
Elida Elida, Universitas Negeri Padang, Indonesia
Kasmita Kasmita, Universitas Negeri Padang, Indonesia
Dedy Irfan, Universitas Negeri Padang, Indonesia
PDF
273-284

Gusti Nyoman Ayu Sukerti, Politeknik Negeri Bali, Indonesia
Luh Nyoman Chandra Handayani, Politeknik Negeri Bali, Indonesia
I Putu Yoga Laksana, Politeknik Negeri Bali, Indonesia
Gary P. Boyce, Windesheim University of Applied Sciences, Netherlands
PDF
285-299

Yuli Heirina Hamid, Universitas Syiah Kuala, Indonesia
Fadhilah Fadhilah, Universitas Syiah Kuala, Indonesia
Laili Suhairi, Universitas Syiah Kuala, Indonesia
Yuri Gagarin, Universitas Syiah Kuala, Indonesia
Abdullah Abdullah, Universitas Syiah Kuala, Indonesia
PDF
300-309

Arin Ika Puspitaningsih, SMKN 1 Loksado, Indonesia
Nurul Ulfatin, Universitas Negeri Malang, Indonesia
Syamsul Hadi, Universitas Negeri Malang, Indonesia
Rody Putra Sartika, Universitas Tanjungpura, Indonesia
PDF
310-319

Yeka Hendriyani, Universitas Negeri Padang, Indonesia
Muhammad Anwar, Universitas Negeri Padang, Indonesia
Hendra Hidayat, Universitas Negeri Padang, Indonesia
Elsa Sabrina, Universitas Negeri Padang, Indonesia
Pardjono Pardjono, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Erni Marlina Saari, Universiti Pendidikan Sultan Idris, Malaysia
PDF
320-333

Suryadi Maskat, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Juju Masunah, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Zakarias Sukarya Soeteja, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Kieu-Trang Nguyen, Northwestern University, United States
PDF
334-342