Vol 5, No 2 (2018)

October

All articels in this issue (9 original research articel) were author/co-author by 19 authors from 5 afiliations and 1 contries (Indonesia)

Indonesia 

Full Issue

View or download the full issue Fulltext PDF

Table of Contents

Articles


Rina Rizalini, Program Studi Teknologi Pembelajaran, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Herminarto Sofyan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jitp.v5i2.14445
103-114

Nusuki Syariati Fathimah, Program Studi Teknologi Pembelajaran, Program Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ishartiwi Ishartiwi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jitp.v5i2.15541
115-128

Erni Purwaning Hastuti, SMK Negeri 2 Kasihan Bantul, Indonesia
Sunaryo Soenarto, PPS UNY, Indonesia

 10.21831/jitp.v5i2.15292
129-139

Barbara Desriana, Program Studi Teknologi Pembelajaran, Program Pascasarjana Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
C. Asri Budiningsih, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jitp.v5i2.13377
140-150

Hilyatush Shofa, Pusat Pendidikan Pelatihan, Kementerian Riset, Teknologi, dan Pendidikan Tinggi, Indonesia
Herman Dwi Surjono, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jitp.v5i2.15048
151-164

Megawati Kumalasari, Program Studi Teknologi Pembelajaran, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta
Mochamad Bruri Triyono, Universitas Negeri Yogyakarta

 10.21831/jitp.v5i2.15757
165-179

Nita Sunarya Herawati, STAI Darul Kamal NW Kembang Kerang, Mataram, Lombok Timur, Indonesia
Ali Muhtadi, , Indonesia

 10.21831/jitp.v5i2.15424
180-191

Nurhairunnisah Nurhairunnisah, FKIP Prodi Teknologi Pendidikan Universitas Samawa, Sumbawa Nusa Tenggara Barat, Indonesia
Sujarwo Sujarwo, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jitp.v5i2.15320
192-203

Chezaria Danaswari, Prodi Teknologi Pembelajaran, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Abdul Gafur, Program Pascasarjana Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jitp.v5i2.15543
204-218