Vol 10, No 2 (2023)

(Issue in progress)

Table of Contents

Articles


Miftahul Jannah, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
Retno Tri Hariastuti, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
Mochamad Nursalim, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia

 10.21831/hsjpi.v10i2.57527
PDF
109-121

Adhi Sumantri, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Majang Palupi, Universitas Islam Indonesia, Indonesia
Lim Cher Ping, The Education University of Hong Kong, Hong Kong

 10.21831/hsjpi.v10i2.64507
PDF
122-131

Ryan Richard Rihi, Universitas Indonesia, Indonesia
Elizabeth Kristi Poerwandari, Universitas Indonesia, Indonesia

 10.21831/hsjpi.v10i2.65798
PDF
132-142

Laila Silmi Kaffah, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Haryono Haryono, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Yuli Utanto, Universitas Negeri Semarang, Indonesia

 10.21831/hsjpi.v10i2.66305
PDF
143-152

Zahrawati Marhamah, Universitas Sebelas Maret, Indonesia
Nurhadi Nurhadi, Universitas Sebelas Maret, Indonesia
Septina Galih Pudyastuti, Universitas Sebelas Maret, Indonesia

 10.21831/hsjpi.v10i2.64725

Merina Merina, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Mushoddik Mushoddik, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Lelly Qodariah, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Cahya Adhitya Pratama, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia

 10.21831/hsjpi.v10i2.61851