Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Login
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 1 No. 2 (2019): Jurnal Ilmiah WUNY

Vol. 1 No. 2 (2019): Jurnal Ilmiah WUNY

DOI: https://doi.org/10.21831/jwuny.v1i2
Published: 2019-10-11

Articles

  • Pembelajaran Seni Budaya Melalui Model Pembelajaran Team Assissted Individualization (TAI) / Bantuan Individual Dalam Kelompok (Bidak)

    Rus Endarti
  • Penerapan Metode STAD Untuk Meningkatkan Aktivitas dan Hasil Belajar Matematika

    Dwi Ari Listyati
  • Pemanfaatan Bangunan Cagar Budaya Sekolah Jaman Kolonial Hindia Belanda sebagai Sumber Belajar dalam Pembelajaran IPS kelas 4 SD Negeri Semarangan 4

    Dasirah Dasirah
  • Tutor Sebaya dalam Upaya Perumbuhan Motivasi dan Minat Baca Siswa

    Purnami Purnami
  • Peningkatan Prestasi Belajar Matematika Melalui Pendekatan Matematika Realistik Bagi Siswa Kelas 2 SD Tulasan

    Sartini Sartini
  • Praktik Berkreasi Hidangan Fusion

    Heni Purwanti
  • Efektivitas Penggunaan Aplikasi Tiny-Scanner Dalam Model STAD Terhadap Hasil Belajar Peserta Didik Kelas 11 MIPA Pada Materi Transformasi Geometri di SMA Negeri 9 Yogyakarta

    Ati Lasmanawati
  • Strategi "React" Dalam Meningkatkan Kemampuan Pemecahan Masalah Fisika

    Sri Lestari
  • SIPEMJAR Museum Untuk Meningkatkan Hasil Belajar Sejarah Kelas 11 MIPA 5 SMA Negeri 4 Yogyakarta

    Maria Goretti Sri Nuryati
  • Meningkatkan Kemampuan Membaca Huruf Jawa Legena Melalui Media Komputer Siakna Bagi Tunagrahita Ringan

    Bekti Winoto

Menu Side

About The Journal
  • Focus and Scope
  • Editorial Team
  • Reviewer Team
  • Section Policies
  • Peer Review Process
  • Publication Frequency
  • Open Access Policy
  • Plagiarism Policy
  • Indexing & Abstractions
  • Publication Ethics
  • Copyright & License
  • Article Processing Charge
  • Authorship Diversity
  • Contact

sertifikat

 

Count

Web Analytics Made Easy - Statcounter

Flag Counter

Tools

Tools
  • Turnitin
  • Mendeley
  • Grammarly
  • Zotero

Keywords

Creative Commons License
Jurnal Ilmiah WUNY is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Address

  • Jurnal Pendidikan Teknologi dan Kejuruan

    2nd Floor, KPLT Building, Faculty of Engineering

    Universitas Negeri Yogyakarta

    Karangmalang, Yogyakarta 55281

    Indonesia

    journal_jptk@uny.ac.id

 
Jurnal Pendidikan Teknologi dan Kejuruan, All rights reserved. This is an open-access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution license. Licensed under Creative Commons License a Creative Commons Attribution 4.0 International License . Site using Noble OJS 3 Theme
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.
editorialpickblockplugin is using invalid key, Click here to support us
noblethemeplugin is using invalid key, Click here to support us