Vol 12, No 1 (2024)

June 2024

DOI: https://doi.org/10.21831/jpms.v12i1

Table of Contents

Articles


Anggraeni Dian Permatasari, Pusat Riset Pendidikan, Badan Riset dan Inovasi Nasional, Indonesia
Deni Hadiana, Pusat Riset Pendidikan, Badan Riset dan Inovasi Nasional, Indonesia
PDF
1-12

Nilamsari Cahyani, Universitas Negeri Makassar, Indonesia
Army Auliah, Universitas Negeri Makassar, Indonesia
Ahmad Fudhail  Majid, Universitas Negeri Makassar, Indonesia
PDF
13-21

Turasih Turasih, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Hertien Koosbandiah Surkanti, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Riandi Riandi, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
PDF
22-35

Azzahra Nur Aziza, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Rr. Lis Permana Sari, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
36-43

Faiz Ilham Pratama, Yogyakarta State University, Indonesia
Eli Rohaeti, Yogyakarta State University, Indonesia
Endang Widjajanti Laksono, Yogyakarta State University, Indonesia
PDF
44-52

Elfina Salsabila, Yogyakarta State University, Indonesia
Rr. Lis Permana Sari, Yogyakarta State University, Indonesia
PDF
53-61

Mellyzar Mellyzar, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Siti Sriyati, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Winny Liliawati, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Sri Rahayu Retnowulan, Universitas Malikussaleh, Indonesia
PDF
62-71

Qarry Ayna, STKIP PGRI Bangkalan, Indonesia
Dwi Ivayana Sari, STKIP PGRI Bangkalan, Indonesia
PDF
72-84

Maulida Fikriyah, Universitas Islam Negeri Sunan Ampel, Indonesia
A’thy Inayaty Daroini, Universitas Islam Negeri Sunan Ampel, Indonesia
Eva Maulidiyah, Universitas Islam Negeri Sunan Ampel, Indonesia
Muntiasih Muntiasih, MTs Negeri 1 Sidoarjo, Indonesia
Nur Wakhidah, Universitas Islam Negeri Sunan Ampel, Indonesia
PDF
85-92

Restu Utami, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Anti Kolonial Prodjosantoso, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Eli Rohaeti, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Azlan Kamari, Universiti Pendidikan Sultan Idris, Malaysia
PDF
93-98