Vol. 46, No.2 (2016)

DOI: https://doi.org/10.21831/jk.v46i2

Table of Contents

Artikel


Heri Retnawati, (Scopus ID: 56896145400) Department of Mathematics Education, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jk.v46i2.10383
PDF
164-178

Jackson Pasini Mairing, Palangka Raya University, Indonesia

 10.21831/jk.v46i2.9655
PDF
179-192

Marzuki Marzuki, Departement of Civic Education, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Yoga Ardian Feriandi

 10.21831/jk.v46i2.11605
PDF
193-206

Syahrul Abdullah, Universitas Negeri Makassar, Indonesia
Mansyur Mansyur
Rosdiyanah Rosdiyanah

 10.21831/jk.v46i2.10935
PDF
207-218

Hepsi Nindiasari, Ilmu Pendidikan, Universitas Sultan Ageng Tirtayasa, Indonesia
Novaliyosi Novaliyosi, Ilmu Pendidikan, Universitas Sultan Ageng Tirtayasa
Aan Subhan, Ilmu Pendidikan, Universitas Sultan Ageng Tirtayasa

 10.21831/jk.v46i2.10681
PDF
219-232

Farida Hanum
Sisca Rahmadona
Yulia Ayriza

 10.21831/jk.v46i2.10107
PDF
233-245

Surifah Surifah, Universitas Cokroaminoto Yogyakarta, Indonesia
Efi Mustiati, , Indonesia
Muhammad Zubaedy Syaifullah
Ahmad Nasir Ari Bowo

 10.21831/jk.v46i2.9615
PDF
246-258

Dinn Wahyudin, Fakultas Ilmu Pendidikan, Universitas Pendidikan Indonesia (UPI)

 10.21831/jk.v46i2.11625
PDF
259-270

Muhammad Sofwan, Jambi University, Indonesia
Akhmad Habibi, Jambi University

 10.21831/jk.v46i2.9942
PDF
271-280

Okto Feriana, SMA NU PALEMBANG SUMATERA SELATAN, Indonesia
Ratu Ilma Indra Putri, Universitas Sriwijaya

 10.21831/jk.v46i2.9709
PDF
149-163