Vol 4, No 2 (2017)

November 2017

Table of Contents

Articles


Budi Astuti, Department of Educational Psychology and Guidance, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sugiyatno Sugiyatno, Department of Educational Psychology and Guidance, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Siti Aminah, Department of Educational Psychology and Guidance, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jppm.v4i2.14869
113-120

Mahfuzi Irwan, Pendidikan Luar Sekolah, Universitas Negeri Medan, Indonesia

 10.21831/jppm.v4i2.14100
121-132

Norma Laili Ikhsan, Sekolah Kejar Paket Sembodo Banyumas, Indonesia

 10.21831/jppm.v4i2.8047
133-145

Rivo Nugroho, Pendidikan Luar Sekolah, Fakultas Ilmu Pendidikan,Universitas Negeri Surabaya, Indonesia

 10.21831/jppm.v4i2.16225
146-156

Ditha Prasanti, Universitas Padjadjaran, Indonesia
Sri Seti Indriani, Universitas Padjadjaran, Indonesia

 10.21831/jppm.v4i2.15364
157-165

Mulianah Khaironi, Program Studi PG PAUD FKIP Universitas Hamzanwadi, Indonesia

 10.21831/jppm.v4i2.9787
166-179

Friska Indria Nora Harahap, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia

 10.21831/jppm.v4i2.15253
180-186

Adpriyadi Adpriyadi, STKIP Persada Khatulistiwa Sintang, Indonesia

 10.21831/jppm.v4i2.10016
187-198

Marta Dwi Ningrum, Program Studi Pendidikan Luar Sekolah, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sujarwo Sujarwo, Program Studi Pendidikan Luar Sekolah, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jppm.v4i2.13554
199-214