Vol. 2, No.1 (2018)

DOI: https://doi.org/10.21831/jk.v2i1

Table of Contents

Artikel


Muazza Muazza, Jambi University, Indonesia
Hadiyanto Hadiyanto
Delvia Heny
Amirul Mukminin, Jambi University, Indonesia
Akhmad Habibi, Jambi University, Indonesia
Muhammad Sofwan
PDF
1-12

Siti Wahyuni, Sebelas Maret University, Indonesia
Slamet Subiyantoro, Sebelas Maret University, Indonesia
Siti Sutarmi Fadhilah, Sebelas Maret University, Indonesia
PDF
13-25

Supartinah - Supartinah, Yogyakarta State University, Indonesia
Sekar Purbarini Kawuryan, FIP UNY
Woro Sri Hastuti, FIP UNY
PDF
26-38

Supriyadi Supriyadi, Universitas Negeri Gorontalo, Indonesia
PDF
39-55

Syamsuriyanti Syamsuriyanti, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sukirno Sukirno, FE UNY
PDF
56-67

Hasan Djidu, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Jailani Jailani, Universitas Negeri Yogyakarta
PDF
68-84

Dinal Ulya Sukiman, Universitas Taman Siswa Palembang
Darmawijoyo Darmawijoyo Darmawijoyo, Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan Universitas Sriwijaya
Somakim Somad Somad, Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan Universitas Sriwijaya
PDF
85-97

Rahmat Rasmawan, Universitas Tanjungpura, Indonesia
PDF
98-115

Umi Rochayati, Fakultas teknik Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ratna Wardani
PDF
116-127

Dewa Gede Hendra Divayana, Universitas Pendidikan Ganesha, Indonesia
PDF
128-140

Mohamad Muchlis, Institut Pertanian Bogor, Indonesia
PDF
141-152

Nurjannah Ramli, Institut Pertanian Bogor; Universitas Tadulako, Indonesia
Pudji Muljono, Institut Pertanian Bogor, Indonesia
Farit M Afendi, Institut Pertanian Bogor, Indonesia
PDF
153-166

Nathanael Sitanggang, Building Engineering Education Department, State University of Medan, Indonesia
Putri Lynna A. Luthan, Fakultas Teknik Universitas Negeri Medan
PDF
167-180

Pardimin Pardimin, Universitas Sarjanawiyata Tamansiswa, Indonesia
PDF
181-196

Yovi Anggi Lestari, Universitas Katolik Indonesia Atma Jaya, Indonesia
Margaretha Purwanti, Fakultas Psikologi Universitas Katolik Indonesia Atma Jaya
PDF
197-208

Tri Indri Hardini, Universitas Pendidikan Indonesia
PDF
209-220