Vol 3, No 2 (2019)

DOI: https://doi.org/10.21831/jk.v3i2

Table of Contents

Artikel


Setiyani Setiyani, Universitas Swadaya Gunung Jati Cirebon, Indonesia
PDF
143-155

Laurentius Saptono, Sanata Dharma University, Indonesia
Natalina Premastuti Brataningrum, Sanata Dharma University, Indonesia
PDF
156-171

Atiek Winarti, University of Lambung Mangkurat, Indonesia
Ani Rahmini, FKIP Universitas Lambung Mangkurat
Almubarak Almubarak, FKIP Universitas Lambung Mangkurat
PDF
172-186

Suyanta Suyanta, Chemistry Education Yogyakarta State University
Endang W. Laksono, Chemistry Education Yogyakarta State University
Novia Fitri Fadhilah, Graduate School Yogyakarta State University
Ihwan Rizky, Graduate School Yogyakarta State University
PDF
187-193

Riana Putri, Program Pascasarjana Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Anik Ghufron, Yogyakarta State University
PDF
194-206

Kokom Komariah, Jurusan PTBB-Fakultas Teknik UNY, Indonesia
Herminarto Sofyan, Pendidikan Teknik Otomotif UNY
Wagiran Wagiran, Pendidikan Teknik Mesin UNY
PDF
207-219

Chandra Adhitama Nugraha, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sugeng Bayu Wahyono, Teknologi pembelajaran Program Pascasarjana UNY, Indonesia
PDF
220-235

Iltavia Iltavia, , Indonesia
PDF
236-248

Anggra Prasetya Cahya, Yogyakarta State University, Indonesia
Antuni Wiyarsi, Yogyakarta State University, Indonesia
Anti Kolonial Prodjosantoso, Yogyakarta State University
PDF
249-262

Syuhendri Syuhendri, FKIP Universitas Sriwijaya, Indonesia
Nely Andriani, FKIP Universitas Sriwijaya
Saparini Saparini, FKIP Universitas Sriwijaya
PDF
261-275

Marzuki Marzuki, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Darmiyati Zuchdi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Mami Hajaroh, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Nurul Imtihan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Wellyana Wellyana, Universitas Negeri Yogyakarta
PDF
276-290

Danang Harya Saputra
PDF
291-301