Vol 16, No 2

LITERA OKTOBER 2017

DOI: https://doi.org/10.21831/ltr.v16i2

TERAKREDITASI 

Table of Contents

Articles


Wening Udasmoro, Universitas Gadjah Mada, Indonesia
PDF

Antonius Suparno, Program Pascasarjana Universitas Gadjah Mada, Indonesia
PDF

Imam Baehaqie, Post Graduate Student of Humanities Doctoral Program of Gadjah Mada Yogyakarta Teaching Staff at Faculty of Languages and Arts, State University of Semarang, Indonesia
PDF

Sudibyo Prawiroatmojo, Fakultas Ilmu Budaya Universitas Gadjah Mada, Indonesia
PDF

Supriyadi Supriyadi, Universitas Negeri Gorotalo, Indonesia
Siti Nursia Salapa
PDF

Zamzani Zamzani, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Yayuk Eni Rahayu, , Indonesia
Siti Maslakhah, , Indonesia
PDF

Bakti Sutopo, STKIP PGRI PACITAN, Indonesia
Hasan Khalawi
PDF

Endang Sumarti, IKIP Budi Utomo Malang, Indonesia
PDF

Sarwit Sarwono, Jurusan Pendidikan dan Seni Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan Universitas Bengkulu, Indonesia
Ngudining Rahayu, Jurusan Pendidikan dan Seni Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan Universitas Bengkulu, Indonesia
Agus Joko Purwadi, Jurusan Pendidikan dan Seni Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan Universitas Bengkulu, Indonesia
PDF

Wagiati Wagiati, Fakultas Ilmu Budaya Universitas Padjadjaran Bandung, Indonesia
Wahya Wahya, , Indonesia
Sugeng Riyanto, , Indonesia
PDF

Herson Kadir, Universitas Negeri Gorontalo, Indonesia
Jein Palilati, , Indonesia
PDF

Muhammad Rafiek, Lambung Mangkurat University, Indonesia
PDF