Vol 4, No 2

July 2016

Table of Contents

Articles


Diana Setyorini, SD Negeri 74 Pagaralam Sumatera Selatan, Indonesia
Rita Eka Izzaty, Psikologi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
120-133

Heronimus Delu Pingge, STKIP Weetebula Sumba Barat Daya Nusa Tenggara Timur, Indonesia
PDF
134-147

Laila Fatmawati, Program Studi Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan, Universitas Ahmad Dahlan, Yogyakarta, Indonesia
PDF
148-162

Novi Kristiani, SD Negeri Timuran Yogyakarta, Indonesia
Zuhdan Kun Prasetyo, Department of Physics Education, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
163-175

Nurul Mu’minin MZ, STKIP Hamzanwadi Selong, Indonesia
Suhardi Suhardi, Departement of Indonesian Language and Literature Education, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
176-185

Ratna Hidayah, SD Negeri Kotagede 5, Indonesia
Pratiwi Pujiastuti, Departement of Pre-School and Elementary School Education, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
186-197

Sri Haryati, Universitas Muhammadiyah Tangerang, Indonesia
PDF
198-208

Titi Suryansah, SD Negeri Jetis, Semanu, Gunungkidul, Indonesia
Suwarjo Suwarjo, Psikologi Pendidikan dan Bimbingan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
209-221

Vera Yuli Erviana, Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan Universitas Ahmad Dahlan, Indonesia
PDF
222-232

Wahyu Nuning Budiarti, Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Nahdlatul Ulama Al Ghazali Cilacap, Indonesia
Haryanto Haryanto, Kurikulum dan Teknologi Pendidikan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
233-242

Editorial


 
PDF
i-iv

 
PDF
v-xi