Vol 9, No 2 (2023)

All articles in this issue were authored/co-authored by 27 authors from 4 countries (Indonesia, South Africa, United Kingdom, and Uzbekistan). 

   

Table of Contents

Articles


Hesty Marlianawati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Suranto Suranto, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Badrun Kartowagiran, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
118-129

Zakhele Dennis Nzuza, University of Fort Hare, South Africa
PDF
130-140

Joko Subando, Institut Islam Mamba'ul 'Ulum Surakarta, Indonesia
Muhammad Kurniawan Budi Wibowo, Institut Islam Mamba'ul 'Ulum Surakarta, Indonesia
Farkhani Farkhani, Universitas Negeri Islam Salatiga, Indonesia
PDF
141-155

Putra Andino Nugrahhu, Institut Agama Kristen Negeri (IAKN) Palangka Raya, Indonesia
PDF
156-170

Haruna Maama, Durban University of Technology, South Africa
Amos Zungu, Durban University of Technology, South Africa
Alexander Markey Oluka, Durban University of Technology, South Africa
Ferina Marimuthu, Durban University of Technology, South Africa
PDF
171-183

Ari Setiawan, Universitas Sarjanawiyata Tamansiswa, Indonesia
Wiputra Cendana, Universitas Pelita Harapan, Indonesia
Mark Ayres, Appleton Academy, United Kingdom
Azim Abdurakhmanovich Yuldashev, Chirchik State Pedagogical University, Uzbekistan
Sri Panca Setyawati, Universitas Nusantara PGRI Kediri, Indonesia
PDF
184-197

Haryanto Haryanto, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Nur Kholis, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Samsul Hadi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ezi Apino, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Muh. Asriadi AM, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Cerry Kartika Trizkyana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
198-209

Marwah Ulwatunnisa, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Heri Retnawati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Muhardis Muhardis, Badan Riset dan Inovasi Nasional (BRIN), Indonesia
Eri Yusron, Universitas Negeri Yogyakarta; Pusat Studi Pendidikan dan Kebijakan (PSPK), Indonesia
PDF
210-222