Vol 7, No 2 (2023)

J. Sc. Edu. Research

Table of Contents

Articles


M. R. Firmantara, Jember University, Indonesia
I. Mudakir, Jember University, Indonesia
N. Nuriman, Jember University, Indonesia
PDF
71-81

U. Umiliya, Universitas Riau, Indonesia
A. Wati, Universitas Riau, Indonesia
I. Mahadi, Universitas Riau, Indonesia
PDF
82-92

P. C. Dini, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
R. Hidayah, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
S. Nurlatifah, SMA Negeri 1 Rengel, Indonesia
PDF
93-99

A. N. Chotimah, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
D. Setyawarno, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
D. Rosana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
100-105

N. R. Millen, Physics Education, Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
S. Supahar, Physics Education, Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
106-113

T. O. Abiodun, Tai Solarin University of Education, Ijebu-Ode Ogun State, Nigeria
A. Asanre, Tai Solarin University of Education, Ijebu-Ode Ogun State, Nigeria
A. Awofala, University of Lagos, Lagos State, Nigeria
PDF
114-122

N. V. Utari, Riau University, Indonesia
Fakhruddin Z, Riau University, Indonesia
M. Nasir, Riau University, Indonesia
R. Khairiana, SMP Muhammadiyah Kuok, Indonesia
R. Elinda, SMP Muhammadiyah Kuok, Indonesia
PDF
123-129

Y. Yuliana, Pendidikan IPA, Fakultas Sains dan Teknologi, Universitas Ivet, Indonesia
I. Nurwahidah, Pendidikan IPA, Fakultas Sains dan Teknologi, Universitas Ivet, Indonesia
Y. Widiyawati, Pendidikan IPA, Fakultas Sains dan Teknologi, Universitas Ivet, Indonesia
PDF
130-139