Vol 12, No 1 (2024)

June

Table of Contents

Articles


Jefri Ardandi, Universitas Sriwijaya, Indonesia
Retno Susanti, Universitas Sriwijaya, Indonesia

Hendri Marhadi, Universitas Riau, Indonesia
Anita Kurnia, Universitas Riau, Indonesia
Helni Anggraini, Universitas Riau, Indonesia
Ila Nurlia, Universitas Riau, Indonesia
Viona Cameliani, Universitas Riau, Indonesia

Andini Putri Sakia, Universitas Mataram, Indonesia
I Wayan Karta, Universitas Mataram, Indonesia
Ika Rachmayani, Universitas Mataram, Indonesia

Mathius Pryangga Ginting, Universitas Indonesia, Indonesia
Triyanti Anugrahini, Universitas Indonesia, Indonesia

Inge Yellia Adinda Agus Hariyanto, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia

Cladinea Mahfira, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Hera Novia, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Lilit Rusyati, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia

Risky Setiawan, (Scopus ID: 57195803837) Department of Educational Research and Evaluation, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Rhoma Dwi Aria Yuliantri, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Aman Aman, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ebtana Sella Mayang Fitri, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Indri Kurniawati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Syahri Ramadan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia