Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Login
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 5 No. 2 (2023): Jurnal Ilmiah WUNY

Vol. 5 No. 2 (2023): Jurnal Ilmiah WUNY

DOI: https://doi.org/10.21831/jwuny.v5i2
Published: 2023-09-04

Articles

  • PERSEPSI PESERTA DIDIK SMP KELAS VII TERHADAP PENGGUNAAN AUGMENTED REALITY SEBAGAI MEDIA PEMBELAJARAN IPS

    Ade Budhi Salira, Dina Siti Logayah, Mina Holilah, M. Arief Rakhman, Tri Tianti, Rizal Akbar Darmawan, Kirani Kirani
    • PDF
  • PENGEMBANGAN e-LKPD BERBASIS PROBLEM BASED LEARNING (PBL) DENGAN LIVEWORKSHEETS PADA MATERI ASAM BASA

    Ayu Arum Sari, Dyah Purwaningsih
    • PDF
  • CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (CSR) DAN IMPLEMENTASINYA DI PT PERTAMINA PERSERO

    Ayu Widiastuti
    • PDF
  • Analisis Miskonsepsi Siswa SMP Materi Sistem Reproduksi Manusia berdasarkan Jenis Kelamin

    Rizki Arumning Tyas
    • PDF
  • Inovasi Pembelajaran Sejarah Berbasis Sejarah Lokal di SMAN 1 Rasau Jaya

    Reyhan Ainun Yafi
    • PDF
  • PENGARUH PENERAPAN MODEL PEMBELAJARAN GROUP INVESTIGATION TERHADAP KEMAMPUAN PEMECAHAN MASALAH PADA MATERI ANIMALIA

    • PDF
  • Analaisis Model Pembelajaran Inquiri Dalam Meningkatkan Aktivitas Belajar Di SMA N 19 Bulukumba

    • PDF
  • Pemanfaatan Media Sosial Sebagai Inovasi Media Pembelajaran Sejarah Untuk Meningatkan Minat Belajar Siswa di SMA N 8 Bungo

    • PDF
  • PENTINGNYA INOVASI KURIKULUM DALAM PEMBELAJARAN SEJARAH BERBASIS LOKAL DI MAN 1 BOYOLALI

    • PDF

Menu Side

About The Journal
  • Focus and Scope
  • Editorial Team
  • Reviewer Team
  • Section Policies
  • Peer Review Process
  • Publication Frequency
  • Open Access Policy
  • Plagiarism Policy
  • Indexing & Abstractions
  • Publication Ethics
  • Copyright & License
  • Article Processing Charge
  • Authorship Diversity
  • Contact

sertifikat

 

Count

Web Analytics Made Easy - Statcounter

Flag Counter

Tools

Tools
  • Turnitin
  • Mendeley
  • Grammarly
  • Zotero

Keywords

Creative Commons License
Jurnal Ilmiah WUNY is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Address

  • Jurnal Pendidikan Teknologi dan Kejuruan

    2nd Floor, KPLT Building, Faculty of Engineering

    Universitas Negeri Yogyakarta

    Karangmalang, Yogyakarta 55281

    Indonesia

    journal_jptk@uny.ac.id

 
Jurnal Pendidikan Teknologi dan Kejuruan, All rights reserved. This is an open-access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution license. Licensed under Creative Commons License a Creative Commons Attribution 4.0 International License . Site using Noble OJS 3 Theme
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.
Editorialpickblockplugin was unvalidated product, Click here to support us