Vol 6, No 2 (2022)

J. Sc. Edu. Research

Table of Contents

Articles


R. A. Mitasari, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
R. Hidayah, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia

 10.21831/jser.v6i2.53067
PDF
66-74

E. F. D. Sobari, Universitas Pendidikan indonesia, Indonesia
H. Hernani, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
T. R. Ramalis, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia

 10.21831/jser.v6i2.52347
PDF
75-80

N. A. Awaliyah, Universitas Ivet, Indonesia
Y. Widiyawati, Universitas Ivet, Indonesia
I. Nurwahidah, Universitas Ivet, Indonesia

 10.21831/jser.v6i2.51878
PDF
81-90

E. Astika, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
H. K. Surtikanti, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
K. Kusnadi, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
N. S. Putra, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia

 10.21831/jser.v6i2.51083
PDF
91-97

D. Anggraini, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
S. Susilowati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jser.v6i2.48320
PDF
98-103

N. R. Janah, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
S. Suyono, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia

 10.21831/jser.v6i2.49440
PDF
104-113

W. M. Nisa, SMP Negeri 2 Genteng, Indonesia
R. A. Tyas, Program Studi Pendidikan IPA Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jser.v6i2.50801
PDF
114-119

F. N. Muhammad, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
D. Rosana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
P. W. Hastuti, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/jser.v6i2.51713
PDF
120-126