Vol 2, No 2

October 2015

Table of Contents

Articles


Hasan Ayuba, , Indonesia
Pratomo Widodo, Pendidikan Bahasa Jerman, Fakultas Bahasa dan Seni, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
111 - 121

Melly Handayani, Yotabakti Marine Hotel Training School, Indonesia
Suwardi Endraswara, Pendidikan Bahasa Jawa, Fakultas Bahasa dan Seni, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
122 - 132

Mushoffa Mushoffa, SMP Negeri 1 Leksono Kabupaten Wonosobo, Indonesia
Burhan Nurgiyantoro, Pendidikan Bahasa dan Sastra Indonesia, Fakultas Bahasa dan Seni, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
133 - 143

Nina Widyaningsih, Universitas PGRI Yogyakarta, Indonesia
Darmiyati Zuchdi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
144 - 155

Rahmat Hidayat, SMK Negeri 1 Bantul Yogyakarta, Indonesia
Teguh Setiawan, Pendidikan Bahasa dan sastra Indonesia, Fakultas Bahasa dan Seni, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
156 - 168

Rizki Amalia Sholihah, Institut Agama Islam Sunan Giri Ponorogo Jawa Timur, Indonesia
Suharti Suharti, Pendidikan Bahasa Jawa, Fakultas Bahasa dan Seni, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
169 - 184

Romafi Romafi, SMP Negeri 1 Ketanggungan Brebes, Indonesia
Tadkiroatun Musfiroh, Pendidikan Bahasa dan Sastra Indonesia, Fakultas Bahasa dan Seni, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
185 - 199

Rosihan Anwar, SMA Negeri 1 Pulau Laut Timur, Kalimantan Selatan, Indonesia
Maman Suryaman, Pendidikan Bahasa dan Sastra Indonesia, Fakultas Bahasa dan Seni, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
200 - 207

Septin Choirunnisa, Politeknik Seni Yogyakarta, Indonesia
Haryadi Haryadi, Linguistik Terapan, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
208 - 221

Sri Wahyu Widiati, Universitas Riau, Indonesia
Sugirin Sugirin, Pendidikan Ilmu Bahasa, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
222 - 232

Editorial


 
PDF

 
PDF