Vol 8, No 2 (2022)

All articles in this issue were authored/co-authored by 28 authors from 4 countries (Indonesia, Malaysia, Nigeria, and South Africa).

Table of Contents

Articles


Murti Ambarwati Hidayah, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Farida Agus Setiawati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/reid.v8i2.46802
PDF
90-99

Fenty Rahmawati Fajri, Universitas Muhammadiyah Sidoarjo, Indonesia
Mohammad Faizal Amir, Universitas Muhammadiyah Sidoarjo, Indonesia

 10.21831/reid.v8i2.49157
PDF
100-113

Junus Simangunsong, Ministry of Education and Culture, Indonesia
Langgeng Purnomo, Biro Sumber Daya Manusia, Polda Metro Jaya, Indonesia

 10.21831/reid.v8i2.49293
PDF
114-126

Ismiyati Ismiyati, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Heri Retnawati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Suranto Suranto, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Haryanto Haryanto, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Mar’atus Sholihah, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Tusyanah Tusyanah, Universitas Negeri Semarang, Indonesia

 10.21831/reid.v8i2.45576
PDF
127-139

Agus Santoso, Universitas Terbuka, Indonesia
Timbul Pardede, Universitas Terbuka, Indonesia
Hasan Djidu, Universitas Sembilanbelas November Kolaka, Indonesia
Ezi Apino, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ibnu Rafi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Munaya Nikma Rosyada, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Harris Shah Abd Hamid, University College MAIWP International, Malaysia

 10.21831/reid.v8i2.54429
PDF
140-151

Eliaumra Eliaumra, Universitas Sintuwu Maroso, Indonesia
Dewi Purwasih Samaela, Universitas Sintuwu Maroso, Indonesia
Nining Kasim Muhdin, Universitas Sintuwu Maroso, Indonesia

 10.21831/reid.v8i2.50885
PDF
152-168

Ani Rusilowati, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Ridho Adi Negoro, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Bambang Subali, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Mahardika Prasetya Aji, Universitas Negeri Semarang, Indonesia

 10.21831/reid.v8i2.49093
PDF
169-180

Akinyemi Olufunminiyi Akinbobola, Adeyemi College of Education, Nigeria
Abiodun Adekunle Bada, University of the Free State, South Africa

 10.21831/reid.v8i2.48787
PDF
181-192