Vol 14, No 1

June 2019

Table of Contents

Articles


Pasttita Ayu Laksmiwati, SEAMEO Regional Centre for Qitep in Mathematics, Indonesia
Endah Retnowati, Department of Mathematics Education, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pg.v14i1.26591
1 - 11

Anjas Setyadi, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas PGRI Yogyakarta, Indonesia
Abdul Aziz Saefudin, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas PGRI Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pg.v14i1.16771
12 - 22

Lisanul Uswah Sadieda, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas Islam Negeri Sunan Ampel, Indonesia

 10.21831/pg.v14i1.24038
23 - 32

Widi Pradini, Jurusan Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Malang, Indonesia

 10.21831/pg.v14i1.21481
33 - 45

Ellis Salsabila, Mathematics Education Program, Universitas Negeri Jakarta, Indonesia

 10.21831/pg.v14i1.25067
46 - 55

Alfizah Ayu Indria Sari, Sekolah Tinggi Ekonomi Syariah (STES) Manna Wa Salwa, Indonesia
Dhoriva Urwatul Wutsqa, Jurusan Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pg.v14i1.27303
56 - 70

Melinda Chusnul Chotima, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas PGRI Palembang, Indonesia
Yusuf Hartono, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas Sriwijaya, Indonesia
Nila Kesumawati, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas PGRI Palembang, Indonesia

 10.21831/pg.v14i1.22375
71 - 79

Jaya Paldi, Program Studi S2 Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Jailani Jailani, Jurusan Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pg.v14i1.21220
80 - 91

Niswatun Hasanah, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas PGRI Semarang, Indonesia
Achmad Buchori, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas PGRI Semarang, Indonesia
Dina Prasetyowati, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas PGRI Semarang, Indonesia
Farida Nursyahidah, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas PGRI Semarang, Indonesia

 10.21831/pg.v14i1.17157
92 - 101

Aan Hendroanto, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas Ahmad Dahlan, Indonesia
Harina Fitriyani, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas Ahmad Dahlan, Indonesia

 10.21831/pg.v14i1.22063
102 - 111