Vol 11, No 2 (2024)

November 2024 (On Going)

Table of Contents

Articles


Ahmad Naufal Aljura, Mathematics Education Department, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Heri Retnawati, Mathematics Education Department, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Djamilah Bondan Widjajanti, Mathematics Education Department, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
77-89

Novita Ristiana, Department of Mathematics Education, Universitas Ahmad Dahlan, Yogyakarta, Indonesia
Rully Charitas Indra Prahmana, Department of Mathematics Education, Universitas Ahmad Dahlan, Yogyakarta and 2Ethno-Realistic Mathematics Education Research Center, Universitas Ahmad Dahlan, Yogyakarta, Indonesia
Masitah Shahrill, Sultan Hassanal Bolkiah Institute of Education, Universiti Brunei Darussalam, Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam
PDF
90-105

Ahmad Zaki, Universitas Negeri Makassar, Indonesia
Sahid Sahid, Universitas Negeri Makassar, Indonesia
Ratih Nurhaliza, Universitas Negeri Makassar, Indonesia
Muhammad Ammar Naufal, Universitas Negeri Makassar, Indonesia
Miftachul Huda, Universiti Pendidikan Sultan Idris, Malaysia
Muhammad Nasiru Hassan, Sokoto State University, Nigeria

Adi Satrio Ardiansyah, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Rani Rafika Putri, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Djouharrochmah Djouharrochmah, SMP Negeri 1 Ajibarang, Indonesia

Anna Fauziah, Pendidikan Profesi Guru, Universitas PGRI Silampari Lubuklinggau, Indonesia
Viktor Pandra, Magister Pedagogi, Universitas PGRI Silampari Lubuklinggau, Indonesia

Dian Anggraeni Tri Astuti, Curriculum Studies, Universiti Pendidikan Sultan Idris, Malaysia, Malaysia
Mohd Nazir Bin MD Zabit, Curriculum Studies, Universiti Pendidikan Sultan Idris, Malaysia, Malaysia