Vol 2, No 1 (2019)

VOLUME 2, NUMBER 1, 2019

DOI: https://doi.org/10.21831/didaktika.v2i1

Table of Contents

Articles


Cecep Karyana, Sekolah Dasar Negeri Cikurubuk, Indonesia, Indonesia

 10.21831/didaktika.v2i1.28091
PDF
1-8

Arrahim Arrahim, Universitas Islam 45 Bekasi, Indonesia
Rika Sabrina, Universitas Islam 45 Bekasi, Indonesia

 10.21831/didaktika.v2i1.28092
PDF
9-14

Deni Moh. Budiman, STKIP Sebelas April Sumedang, Indonesia

 10.21831/didaktika.v2i1.28093
PDF
15-22

Hendhisca Cipta, Universitas Islam 45 Bekasi, Indonesia
Tria Lestari, Universitas Islam 45 Bekasi, Indonesia

 10.21831/didaktika.v2i1.28094
PDF
23-28

Kurniawati Kurniawati, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Yona Wahyuningsih, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Uus Uus Kusnadi, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia

 10.21831/didaktika.v2i1.28095
PDF
29-34

Hendra Prasetia, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/didaktika.v2i1.28096
PDF
35-40