Vol 18, No 2

December 2023

Table of Contents

Articles


Busnawir Busnawir, Department of Mathematics Education, Universitas Halu Oleo, Kendari, Indonesia
Kodirun Kodirun, Department of Mathematics Education, Universitas Halu Oleo, Kendari, Indonesia
Zamsir Zamsir, Department of Mathematics Education, Universitas Halu Oleo, Kendari
Hafiludin Samparadja, Department of Mathematics Education, Universitas Halu Oleo, Kendari, Indonesia
Hasnawati Hasnawati, Department of Mathematics Education, Universitas Halu Oleo, Kendari, Indonesia
PDF
97-111

Jesi Alexander Alim, Department of Elementary Teacher Education, Universitas Riau, Pekanbaru, Indonesia
Cici Oktaviani, Department of Elementary Teacher Education, Universitas Riau, Pekanbaru, Indonesia
Neni Hermita, Department of Elementary Teacher Education, Universitas Riau, Pekanbaru, Indonesia
Zetra Hainul Putra, Department of Elementary Teacher Education, Universitas Riau, Pekanbaru, Indonesia
PDF
112-123

Wahyu Setyaningrum, Departemen Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia
Ponco Handayawati, Departemen Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia
Heri Retnawati, Departemen Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia
Kana Hidayati, Departemen Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia
Nur Lailatul Azizah, Departemen Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia
Maria Ulfah, Departemen Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia
Abdul Halim Abdullah, Faculty of Education, Universiti Teknologi Malaysia, Malaysia
PDF
124-135

Komariah Komariah, Departemen Pendidikan Sekolah Dasar, Universitas Pendidikan Indonesia, Bandung, Indonesia
Nurul Pebriyanti, Departemen Pendidikan Sekolah Dasar, Universitas Pendidikan Indonesia, Bandung, Indonesia
PDF
136-147

Nanang Supriadi, Departemen Pendidikan Matematika, UIN Raden Intan Lampung, Bandar Lampung, Indonesia
Anggun Lupita Sari, Departemen Pendidikan Matematika, UIN Raden Intan Lampung, Bandar Lampung, Indonesia
Ana Risqa JL, Departemen Pendidikan Matematika, UIN Raden Intan Lampung, Bandar Lampung, Indonesia
PDF
148-158

Sri Sulistijowati Handajani, Program Studi Statistika, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia
Hasih Pratiwi, Program Studi Statistika, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia
Yuliana Susanti, Program Studi Statistika, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia
Respatiwulan Respatiwulan, Program Studi Statistika, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia
Muhammad Bayu Nirwana, Program Studi Statistika, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia
Arik Mahmudah, Program Studi Statistika, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia
PDF
159-175

Ellis Salsabila, Study Program of Mathematics Education, Universitas Negeri Jakarta, East Jakarta, Indonesia
Mimi Nur Hajizah, Study Program of Mathematics Education, Universitas Negeri Jakarta, East Jakarta, Indonesia
PDF
176-186

Rafinda Putri Mentari, Departemen Penelitian dan Evaluasi Pendidikan, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia
Amat Jaedun, Departemen Pendidikan Teknik Sipil dan Perencanaan, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia
Rina Safitri, Departemen Penelitian dan Evaluasi Pendidikan, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia
PDF
187-197