Vol 4, No 2 (2016)

Desember

Table of Contents

Articles


Abdul Malik, IAIN Mataram, Indonesia
Ajat Sudrajat, Fakultas Ilmu Sosial, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Farida Hanum, Fakultas Ilmu Pendidikan Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
103-114

Fatchurrohman Fatchurrohman, IAIN SALATIGA, Indonesia
Suyata Suyata, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sodiq Azis Kuntoro, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
115-129

Lilik Indriharta, Universitas Pembangunan Nasional Veteran Yogyakarta, Indonesia
S. Suharjana, Fakultas Ilmu Keolahragaan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
M. Marzuki, Fakultas Ilmu Sosial, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
130-144

Muhammad Nur Wangid, Department of Primary Education, The Graduate School of Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
145-153

Siti Irene Astuti Dwiningrum, Fakultas Ilmu Pendidikan Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
154-165

S. Sudaryanto, Program Studi Pendidikan Bahasa dan Sastra Indonesia FKIP Universitas Ahmad Dahlan, Indonesia
PDF
166-171

Suwadi Suwadi, Fakultas Ilmu Tarbiyah dan Keguruan Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
Suyata Suyata, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sumarno Sumarno, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
172-185

Taat Wulandari, Fakultas Ilmu Sosial Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
186-193

Udik Budi Wibowo, Jurusan Manajemen Pendidikan, Fakultas Ilmu Pendidikan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
194-202

Editorial

Front Matter (Cover, Table of Content)

 
PDF
Back Matter (index, author guidelines)

 
PDF