Vol 4, No 2 (2022)

Jurnal Ilmiah WUNY

DOI: https://doi.org/10.21831/jwuny.v4i2

All articles in this issue were authored/co-authored by 17 authors from 2 countries (Indonesia and India).

 

Table of Contents

Articles


Sartini Sartini, SD Tulasan, Bambanglipuro, Bantul, Indonesia
PDF
125-145

Gina Eka Putri, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
146-160

Aman Aman, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Balraj Singh, Punjabi University Patiala, India
PDF
161-184

Rikza Fauzan, SMA Negeri Kota Serang, Indonesia
Yuni Maryuni, SMA Negeri Kota Serang, Indonesia
Agus Rustamana, SMA Negeri Kota Serang, Indonesia
Pitria Apriyani, SMA Negeri Kota Serang, Indonesia
PDF
185-199

Ardian Fahri, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
200-209

Syela Joe Dhesita, MAN Sukoharjo, Indonesia
PDF
210-226

Rhoma Dwi Yuliantri, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Risky Setiawan, Universitas Negeri Yogyakarta
Ebtana Sella Mayang Fitri, Universitas Negeri Yogyakarta
Indri Kurniawati, Universitas Negeri Yogyakarta
Aman Aman, Universitas Negeri Yogyakarta
PDF
227-245

Nur Istifariyati, Pemerhati Masalah Pendidikan, Yogyakarta, Indonesia
PDF
246-267

Ngadinem Ngadinem, SMA 6 Yogyakarta, Indonesia
PDF
268-283