Vol 7, No 1 (2020)

This issue has been available online since 30 June 2020 for the regular issue of April 2020. All articles in this issue (10 original research articles) were authored/co-authored by 19 authors from 5 affiliations and two countries (Indonesia and Lao People's Democratic Republic).

 

Table of Contents

Articles


Venny Indria Ekowati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Darmiyati Zuchdi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
1-12

Roswita Lumban Tobing, Department of France Language Education, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
13-22

Bertha Resivia Gayatri, Department of English Education, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Dyah Setyowati Ciptaningrum, Department of English Education, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Yunik Astutik, Sekolah Menengah Atas Negeri 1 Nganjuk, Indonesia
23-37

Desy Mutia Sari, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ashadi Ashadi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
38-50

Arif Zaenal Mustopa, Madrasah Aliyah Al-Ikhlash Cicalengka Bandung, Indonesia
Sugirin Sugirin, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
51-60

Thiphachanh Nouthaphone, Champasack University, Lao People's Democratic Republic
Widyastuti Purbani, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
61-71

Tri Cahyaningrum, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Agus Widyantoro, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
72-83

Nur Fatimah, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Suwarsih Madya, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
84-100

Raizsa An-Nur, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Maman Suryaman, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
101-110

Intan Christiani, Software Seni Indonesia, Indonesia
111-121