Vol 14, No 2 (2023)

Table of Contents

Articles


Noerul Hanin, Universitas Tanjungpura
Ahmad Cahyono Adi, Universitas Tanjungpura
PDF
1-10

Priazki Hajri, Universitas Jambi, Indonesia
PDF
11-19

Zahid Zufar At Thaariq, Teknologi Pendidikan, Universitas Negeri Malang, Indonesia
Ummul Karima, Teknologi Pendidikan, Universitas Negeri Malang, Indonesia
PDF
20-36

Ahmad Qowamu Asshidiqi, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Agus Muharam, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Hisny Fajrussalam, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Wina Mustikaati, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Acep Ruswan, Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
PDF
37-51

Alif Alfi Syahrin, Universitas Pendidikan Ganesha, Indonesia
PDF
52-69

Evi Rovikoh Indah Saputri, Fakultas Ilmu Pendidikan dan Psikologi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ariefa Efianingrum, Fakultas Ilmu Pendidikan dan Psikologi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Siti Irene Astuti Dwiingrum, Fakultas Ilmu Pendidikan dan Psikologi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Riana Nurhayati, Fakultas Ilmu Pendidikan dan Psikologi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Amrih Setyo Raharjo, Fakultas Ilmu Pendidikan dan Psikologi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
70-78