Vol 7, No 2 (2024)

VOLUME 7, NUMBER 2, 2024

DOI: https://doi.org/10.21831/didaktika.v7i2

Table of Contents

Articles


Wayan Eka Paramartha, Universitas Pendidikan Ganesha, Indonesia
I Gede Wahyu Sukadana, Universitas Pendidikan Ganesha, Indonesia
PDF
94-101

Yeni Rakhmawati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Rahayu Condro Murti, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
102-111

Rosyifa Lala Nurhasanah, IAIN Palangkaraya, Indonesia
Nur Inayah Syar, IAIN Palangkaraya, Indonesia
Istiyati Mahmudah, IAIN Palangkaraya, Indonesia
PDF
122-128

Oktavia Nurhayati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Selvi Regina Andriani, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Mutia Rambu Azzahra, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Nur Ramadani Tri Mulyaningsih, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Noor Hafizah, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Candra Siddiq Kurniawan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
129-141

Systematical Review


Irene Milenia Siki, Universitas Negeri Malang, Indonesia
Oktaviani Adhi Suciptaningsih, Universitas Negeri Malang, Indonesia
Ade Eka Anggraini, Universitas Negeri Malang, Indonesia
PDF
112-121