Vol 5, No 1 (2022)

VOLUME 5, NUMBER 1, 2022

DOI: https://doi.org/10.21831/didaktika.v5i1

Table of Contents

Articles


Arif Trimuktiyadi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Aziza Lukmitasari, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Novita Indriyani, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Vila Suvia Ramadzani, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
1-8

Helda Kusuma Wardani, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Suhartono Suhartono, Universitas Negeri Malang, Indonesia
PDF
9-16

Wahyuning Arisa Dewi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sulis Fitri Lestari, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Attar Nazaruddin Mirza, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Risca Jayanti Ratmadiyah, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
17-24

Budi Ono, Universitas Terbuka, Indonesia
Novan Ardy Wiyani, Universitas Terbuka, Indonesia
Made Yudhi Setiani, Universitas Terbuka, Indonesia
PDF
25-36

Malinda Anggraini, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Fauziyyah Nur Aini, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Vandy Kurniawan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sela Mardiana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
37-44