Vol 3, No 1 (2020)

VOLUME 3, NUMBER 1, 2020

DOI: https://doi.org/10.21831/didaktika.v3i1

Table of Contents

Articles


Dini Sari, Universitas Jember, Indonesia
Mutrofin Mutrofin, Universitas Jember, Indonesia
Chumi Fitriyah, Universitas Jember, Indonesia
PDF
1-6

Ferry Aristya, STKIP PGRI Pacitan, Indonesia
PDF
7-14

Ramadhani Putri Praswanti, Universitas Muria Kudus, Indonesia
Henry Suryo Bintoro, Universitas Muria Kudus, Indonesia
Himmatul Ulya, Universitas Muria Kudus, Indonesia
PDF
15-22

Gibta Paskalin, Universitas Sanata Dharma, Indonesia
Maria Melani Ika Susanti, Universitas Sanata Dharma, Indonesia
PDF
23-32

Rekno Handayani, Progam Studi Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Muria Kudus, Indonesia
Imaniar Purbasari, Universitas Muria Kudus, Indonesia
Deka Setiawan, Universitas Muria Kudus, Indonesia
PDF
33-40

Asep Ediana Latif, UIN Syarif Hidayatullah Jakarta, Indonesia
Desi Ayu Lestari, UIN Syarif Hidayatullah Jakarta, Indonesia
PDF
41-50

Dwi Nur Hidayah, Universitas Muria Kudus, Indonesia
Nur Fajrie, Universitas Muria Kudus, Indonesia
Sucipto Sucipto, Universitas Muria Kudus, Indonesia
PDF
51-56

Wahyu Candra, Pendidikan Guru Sekolah Dasar Fakultas Keguruan dan Ilmu Perguruan Universitas Muria Kudus, Indonesia
Deka Setiawan, Universitas Muria Kudus, Indonesia
Nur Fajrie, Universitas Muria Kudus, Indonesia
PDF
57-64

Eris Oktaria Umami, Universitas Jember, Indonesia
Chumi Zahroul Fitriyah, Universitas Jember, Indonesia
Zetty Finnaly, Universitas Jember, Indonesia
PDF
65-70