Vol 14, No 2

December 2019

Table of Contents

Articles


Sufri Mashuri, Department of Mathematics Education, Universitas Sembilanbelas November Kolaka, Indonesia
Hasan Djidu, Department of Mathematics Education, Universitas Sembilanbelas November Kolaka, Indonesia
Retno Kusuma Ningrum, SMP Negeri 15 Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pg.v14i2.25034
112 - 125

Mela Aziza, Prodi Tadris Matematika, IAIN Bengkulu, Indonesia

 10.21831/pg.v14i2.26563
126 - 138

Mohammad Archi Maulyda, Prodi Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Mataram, Indonesia
Vivi Rachmatul Hidayati, Prodi Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Mataram, Indonesia
Awal Nur Khalifatur Rosyidah, Prodi Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Mataram, Indonesia
Iva Nurmawanti, Prodi Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Mataram, Indonesia

 10.21831/pg.v14i2.28686
139 - 149

Endah Octaningrum Wahani Sejati, Program Studi S2 Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Djamilah Bondan Widjajanti, Jurusan Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pg.v14i2.26420
150 - 162

Ezra Putranda Setiawan, Department of Mathematics Education, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pg.v14i2.28558
163 - 177

Agus Putra Wijaya, Jurusan Matematika, Universitas Pendidikan Ganesha, Indonesia
Gusti Ayu Mahayukti, Jurusan Matematika, Universitas Pendidikan Ganesha, Indonesia
I Nyoman Gita, Jurusan Matematika, Universitas Pendidikan Ganesha, Indonesia
Ni Nyoman Parwati, Jurusan Matematika, Universitas Pendidikan Ganesha, Indonesia

 10.21831/pg.v14i2.25881
178 - 187

Ibnu Rafi, Program Study of Mathematics Education, Graduate School, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sugiman Sugiman, Department of Mathematics Education, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pg.v14i2.29976
188 - 198

Linda Nur Chabibah, Universitas Islam Negeri Walisongo Semarang, Indonesia
Emy Siswanah, Universitas Islam Negeri Walisongo Semarang, Indonesia
Dyan Falasifa Tsani, Universitas Islam Negeri Walisongo Semarang, Indonesia

 10.21831/pg.v14i2.29024
199 - 210

Nur Sholihah, Mahasiswa Jurusan Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Heri Retnawati, Jurusan Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pg.v14i2.27771
211 - 223

Bedilius Gunur, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas Katolik Indonesia Santu Paulus Ruteng, Indonesia
Derfina Agustavira Lanur, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas Katolik Indonesia Santu Paulus Ruteng, Indonesia
Polikarpus Raga, Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas Katolik Indonesia Santu Paulus Ruteng, Indonesia

 10.21831/pg.v14i2.27250
224 - 232