Vol 8, No 1 (2022)

All articles in this issue were authored/co-authored by 25 authors from 4 countries (Indonesia, Australia, United Kingdom, and Cambodia). 

   

Table of Contents

Articles


Arief Nurrahman, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sukirno Sukirno, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Dwi Setyo Pratiwi, Queensland University of Technology, Australia
Joni Iskandar, University of Nottingham, United Kingdom
Abdul Rahim, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Indah Sari Rahmaini, Universitas Andalas, Indonesia
PDF
1-12

Raoda Ismail, Universitas Cenderawasih, Indonesia
Heri Retnawati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Okky Riswandha Imawan, Universitas Cenderawasih, Indonesia
PDF
13-23

Suci Nurhayati, Universitas Terbuka, Indonesia
Puryati Puryati, Universitas Terbuka, Indonesia
PDF
24-34

Riana Nurhayati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
35-45

Koryna Aviory, Universitas PGRI Yogyakarta, Indonesia
Nur Wahyumiani, Universitas PGRI Yogyakarta, Indonesia
Suharni Suharni, Universitas PGRI Yogyakarta, Indonesia
PDF
46-54

Sumin Sumin, Institut Agama Islam Negeri Pontianak, Indonesia
Fitri Sukmawati, Institut Agama Islam Negeri Pontianak, Indonesia
Nurdin Nurdin, Dinas Pendidikan Provinsi Aceh, Indonesia
PDF
55-66

Junus Simangunsong, Ministry of Education and Culture, Indonesia
Hastuti Mustikaningsih, Ministry of Education and Culture, Indonesia
PDF
67-77

Abdul Manaf, Universitas Muhammadiyah Buton, Indonesia
Sintha Sih Dewanti, Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga, Indonesia
Socheath Mam, Royal University of Phnom Penh, Cambodia
Endang Susetyawati, Universitas PGRI Yogyakarta, Indonesia
Ika Ernawati, Universitas PGRI Yogyakarta, Indonesia
PDF
78-89