Vol 17, No 1

June 2022

Table of Contents

Articles


Bib Paruhum Silalahi, Departemen Matematika, IPB University, Indonesia
Mohamad Novanto, Departemen Matematika, IPB University, Indonesia
Prapto Tri Supriyo, Departemen Matematika, IPB University, Indonesia

 10.21831/pythagoras.v17i1.35660
PDF
266 - 280

Sri Andayani, Program Studi Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ega Noviastuti, Program Studi Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pythagoras.v17i1.34994
PDF
281 - 292

Nur Hafizhah, Departemen Matematika, FMIPA, Universitas Padjadjaran, Indonesia
Edi Kurniadi, Departemen Matematika, FMIPA, Universitas Padjadjaran, Indonesia
Ema Carnia, Departemen Matematika, FMIPA, Universitas Padjadjaran, Indonesia

 10.21831/pythagoras.v17i1.39713
PDF
193 - 307

Fitriana Yuli Saptaningtyas, Program Studi Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ahmadi Ahmadi, Program Studi Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pythagoras.v17i1.49372
PDF
308 - 320

Khurul Wardati, Departemen Matematika, UIN Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
Muhammad Zaki Riyanto, Departemen Matematika, UIN Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pythagoras.v17i1.48982
PDF
321 - 332

Sadrack Luden Pagiling, Department of Mathematics Education, Universitas Musamus, Indonesia
Khumaeroh Dwi Nur'aini, Department of Mathematics Education, Universitas Musamus, Indonesia

 10.21831/pythagoras.v17i1.42446
PDF
333 - 345

Sugiman Sugiman, Departemen Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Emi Pujiastuti, Departemen Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Ziyana Endah Khairun Nisa', Program Studi Magister Pendidikan Matematika, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

 10.21831/pythagoras.v17i1.48637
PDF
346 - 356

Dyah Shinta Lintang Intyassandy, Department of Mathematics Education, Universitas PGRI Palembang, Indonesia
Destiniar Destiniar, Department of Mathematics Education, Universitas PGRI Palembang, Indonesia
Ety Septiati, Department of Mathematics Education, Universitas PGRI Palembang, Indonesia

 10.21831/pythagoras.v17i1.44968
PDF
357 - 367