Vol 5, No 2

October 2018

Table of Contents

Articles


Dimas Setiaji Prabowo, Program Studi Pendidikan Bahasa Jawa, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Mulyana Mulyana, Program Studi Pendidikan Bahasa Jawa, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
99-111

Mia Midianti Nurmalia, UPT Pusat Bahasa, Institut Teknologi Bandung, Indonesia
Widyastuti Purbani, Department of English Language Education, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
112-119

Desi Rahmawati, Program Studi Linguistik Terapan, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Dwiyanto Djoko Pranowo, Program Studi Linguistik Terapan, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
120-132

Heni Dwi Iryanti, Department of English Education, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Suwarsih Madya, Department of English Education, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
133-143

Indira Ginanti, Universitas Sumatera Utara, Indonesia
Mulyadi Mulyadi, Universitas Sumatera Utara, Indonesia
144-153

Godlove Elioth Kiswaga, Department of English Language Education, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Tanzania, United Republic of
Anita Triastuti, Department of English Language Education, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
154-161

Aniceto Jordao de Araujo, STM Negeri Dili, Timor-Leste
162-169

Makan Sacko, Centre des Langues de Badalabougou, Mali
Youssouf Haidara, Centre des Langues de Badalabougou, Mali
170-178

Cipto Cipto, SMP Negeri 2 Jawai Selatan Kabupaten Sambas Kalimantan Barat, Indonesia
179-188

Adhan Kholis, Department of English Language Education, Universitas Nahdlatul Ulama Yogyakarta, Indonesia
189-198