Vol 4, No 2

November 2017

Table of Contents

Articles


Nurdiansyah Nurdiansyah, SMAN 1 Manggar, Belitung Timur, Bangka Belitung, Indonesia
Rully Charitas Indra Prahmana, (Scopus ID: 57192302745) Department of Mathematics Education, Universitas Ahmad Dahlan, Indonesia
128-140

Damianus Dao Samo, Universitas Nusa Cendana, Indonesia
141-152

Indah Pertiwi, Program Studi Pendidikan Matematika, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Marsigit Marsigit, Program Studi Pendidikan Matematika, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
153-165

Ratna Widianti Utami, Program Studi Pendidikan Matematika, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Dhoriva Urwatul Wutsqa, Program Studi Pendidikan Matematika, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
166-175

Umy Hasanatul Latifah, Program Studi Pendidikan Matematika, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Djamilah Bondan Widjajanti, Program Studi Pendidikan Matematika, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
176-185

Aan Hendrayana, Universitas Sultan Ageng Tirtayasa, Indonesia
186-199

Kartianom Kartianom, Department of Mathematics Education, Graduate School of Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Oscar Ndayizeye, Higher Teacher Training College of Burundi, Burundi
200-210

Farida Nursyahidah, Universitas PGRI Semarang, Indonesia
Irkham Ulil Albab, Universitas PGRI Semarang, Indonesia
211-218

Hodiyanto Hodiyanto, IKIP PGRI PontianakPONTIANAK, Indonesia
219-228

Salim Salim, Jurusan Pendidikan Matematika, Universitas Halu Oleo, Indonesia
Era Maryanti, Jurusan Pendidikan Matematika, Universitas Halu Oleo, Indonesia
229-238

Ratna Sariningsih, Jurusan Pendidikan Matematika, IKIP Siliwangi Bandung, Indonesia
Indri Herdiman, Jurusan Pendidikan Matematika, IKIP Siliwangi Bandung, Indonesia
239-246

Jailani Jailani, Department of Mathematics Education, Graduate School, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sugiman Sugiman, Department of Mathematics Education, Graduate School, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ezi Apino, Department of Mathematics Education, Graduate School, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
247-259

Editorial


 
PDF
i-v

 
PDF
vi-xii