Vol 3, No 2 (2015)

December 2015

DOI: https://doi.org/10.21831/jpms.v6i2

Table of Contents

Articles


Ari Akhirni, SMP N 2 Way Pengubuan Kabupaten Lampung Tengah, Indonesia
Ali Mahmudi, Jurusan Pendidikan Matematika FMIPA Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
91-100

Berta Apriza, Program Studi Pendidikan Matematika PPs Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ali Mahmudi, Jurusan Pendidikan Matematika FMIPA Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
101-110

Rahayu Dwisiwi SR, Jurusan Pendidikan Fisika FMIPA Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Yusman Wiyatmo, Jurusan Pendidikan Fisika FMIPA Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
111-122

Sri Mulyani, Departemen Pendidikan Kimia FPMIPA UPI, Indonesia
Liliasari Liliasari, Departemen Pendidikan Kimia FPMIPA UPI, Indonesia
Wiji Wiji, Departemen Pendidikan Kimia FPMIPA UPI, Indonesia
PDF
123-132

Dina Dina, Jurusan Pendidikan Kimia FMIPA Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Agus Setiabudi, Jurusan Pendidikan Kimia FPMIPA Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
Nahadi Nahadi, Jurusan Pendidikan Kimia FPMIPA Universitas Pendidikan Indonesia, Indonesia
PDF
133-142

Siti Muhajir, MTs YASTI 3 Cisaat Sukabumi Jawa Barat, Indonesia
Eli Rohaeti, Program S2 Pendidikan Kimia Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
143-155

Ni Wayan Rai Pariadi, Jurusan Pendidikan Biologi FMIPA Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
R. Dwi Jati Sajarun, SMA Negeri 2 Wates Yogyakarta, Indonesia
PDF
156-162

Edhita Putri Daryanti, Pendidikan Biologi FKIP UNS, Indonesia
Yudi Rinanto, Pendidikan Biologi FKIP UNS, Indonesia
Sri Dwiastuti, Pendidikan Biologi FKIP UNS, Indonesia
PDF
163-168

Astuti Widiyarini, MTs Sunan Pandanaran, Indonesia
Insih Wilujeng, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
169-181