Vol 5, No 2 (2022)

VOLUME 5, NUMBER 2, 2022

DOI: https://doi.org/10.21831/didaktika.v5i2

Table of Contents

Articles


Wawan Shokib Rondli, Universitas Muria Kudus, Indonesia
Muhammad Mutofifin, SD Negeri 2 Blerong, Indonesia
PDF
45-52

Amina Divina, State of Malang University, Indonesia
Shirly Rizki Kusumaningrum, State of Malang University, Indonesia
Radeni Sukma Indra Dewi, State of Malang University, Indonesia
PDF
53-62

Dwi Kartika Yulistanti, Universitas Muhamadiyah Malang, Indonesia
Innany Mukhlishina, Universitas Muhamadiyah Malang, Indonesia
PDF
63-70

Putri Rizki Utami, Universitas Muria Kudus, Indonesia
Lintang Kironoratri, Universitas Muria Kudus, Indonesia
Much Arsyad Fardani, Universitas Muria Kudus, Indonesia
PDF
71-76

Dini Rosyada Mahmud, State University of Malang, Indonesia
Shirly Rizki Kusumaningrum, State University of Malang, Indonesia
Radeni Sukma Indra Dewi, State University of Malang, Indonesia
PDF
77-84

Aprilia Lidyasari, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Albi Anggito, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Anwar Senen, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Firmansyah Firmansyah, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Sekar Purbarini Kawuryan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Mujinem Mujinem, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
85-92

Nada Amelia, Program Studi Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Muhammadiyah Jakarta, Indonesia
Misriandi Misriandi, Program Studi Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Muhammadiyah Jakarta, Indonesia
PDF
93-98

Handara Tri Elitasari, Sekolah Tinggi Agama Islam Nahdlatul Ulama (STAINU) Purworejo, Indonesia
Yeni Rakhmawati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
99-106