Vol 11, No 1 (2024)

(On Going)

Table of Contents

Articles


Agnita Siska Pramasdyahsari, Universitas PGRI Semarang, Indonesia
Desi Viviana, Universitas PGRI Semarang, Indonesia
Sugiyanti Sugiyanti, Universitas PGRI Semarang, Indonesia
Binod Prasad Pant, Kathmandu University, Nepal
Iresha Ratnayake, Uppsala University, Sweden

Tri Rahayu Agustina, Universitas Negeri Yogyakarta
Kismiantini Kismiantini, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Ramadian Radite, Universitas Negeri Yogyakarta

Teguh Wibowo, Universitas Muhammadiyah Purworejo, Indonesia
Elena Susianti, Universitas Muhammadiyah Purworejo, Indonesia
Riawan Yudi Purwoko, Universitas Muhammadiyah Purworejo, Indonesia

Inggri Ramadhani Widigda, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia
Ali Mahmudi, Universitas Negeri Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia

Zahrin Nurun Na'im, UIN KH Achmad Siddiq Jember, Indonesia
Mohammad Mukhlis, UIN KH Achmad Siddiq Jember, Indonesia

Rianita Simamora, Mathematics Education Study Program, Faculty of Teacher Training and Education. Universitas HKBP Nommensen Pematang Siantar, 21136 , Indonesia, Indonesia
Yoel Octobe Purba, Mathematics Education Study Program, Faculty of Teacher Training and Education. Universitas HKBP Nommensen Pematang Siantar, 21136 , Indonesia, Indonesia
Aprido Simamora, Mathematics Education Study Program, Faculty of Teacher Training and Education. Universitas HKBP Nommensen Pematang Siantar, 21136 , Indonesia, Indonesia