Vol 5, No 3 (2015)

November

Table of Contents

Articles


Andik Asmara, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Haryanto Haryanto, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
273-286

Anita Anggraini, Universitas Pamulang, Indonesia
Sukardi Sukardi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
287-296

Arwan Nur Ramadhan, Jurusan Pendidikan Administrasi FE UNY, Indonesia
Soenarto Soenarto, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
297-312

Galeh Nur Indriatno Putra Pratama, Fakultas Teknik Univesritas Yogyakarta, Indonesia
Moch. Bruri Triyono, Fakultas Teknik Univesritas Yogyakarta, Indonesia
PDF
313-324

Linda Setiawati, SMK Negeri 2 Sumbawa NTB, Indonesia
Putu Sudira, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
325-339

M. Agphin Ramadhan, Universitas Negeri Jakarta, Indonesia
Sugiyono Sugiyono, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
340-351

Muhammad Nurtanto, PTK PPs UNY Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Herminarto Sofyan, PTK PPs UNY Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
352-364

Lies Pebruanti, SMKN 2 Sumbawa, Indonesia
Sudji Munadi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
365-376

Ratih Susiana, SMK N 9 Surakarta, Indonesia
Sri Wening, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
377-393

Vivianti Vivianti, Universitas Teknologi Yogyakarta, Indonesia
Samsul Hadi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
394-404

Editorial

FRONT MATTER (Cover, Editorial Board, Tabel of Content)

 
PDF
i-iii
BACK MATTER (Index, Author Guideline)

 
PDF