Vol 10, No 2 (2023)

September

All articles in this issue were authored/co-authored by 30 authors from 4 countries (Hong Kong, India, Indonesia, and Taiwan).

Hong kongIndiaIndonesiaTaiwan

Table of Contents

Articles


Miftahul Jannah, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
Retno Tri Hariastuti, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
Mochamad Nursalim, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
PDF
109-121

Adhi Sumantri, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Majang Palupi, Universitas Islam Indonesia, Indonesia
Lim Cher Ping, The Education University of Hong Kong, Hong Kong
PDF
122-131

Ryan Richard Rihi, Universitas Indonesia, Indonesia
Elizabeth Kristi Poerwandari, Universitas Indonesia, Indonesia
PDF
132-142

Laila Silmi Kaffah, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Haryono Haryono, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
Yuli Utanto, Universitas Negeri Semarang, Indonesia
PDF
143-152

Rd. Heri Solehudin, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Rudy Gunawan, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Taufik Alamsyah, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Ary Septanauli Pohan, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Bustami M. Kaibama, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Balraj Singh Brar, Punjabi University, India
PDF
153-164

Fadilla Dwianti Putri, Universitas Indonesia, Indonesia
Mia Siscawati, Universitas Indonesia, Indonesia
PDF
165-179

Zahrawati Marhamah, Universitas Sebelas Maret, Indonesia
Nurhadi Nurhadi, Universitas Sebelas Maret, Indonesia
Septina Galih Pudyastuti, Universitas Sebelas Maret, Indonesia
PDF
180-189

Merina Merina, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Mushoddik Mushoddik, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Lelly Qodariah, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
Cahya Adhitya Pratama, Universitas Muhammadiyah Prof. Dr. HAMKA, Indonesia
PDF
190-197

Henny Rosa Putri, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Risky Setiawan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Syahri Ramadan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Li-Hsun Peng, National Yunlin University of Science and Technology, Taiwan, Province of China
PDF
198-209